Inte många timmar kvar

av 2011 nu...

Tid för att göra ett personligt bokslut, vad har varit bra,
vad vill jag ändra på...

På stan här om dagen hörde jag några som gick och
pratade om nyårslöften. Någon i deras bekantskapskrets
hade bestämt sig för att avlägga en annan typ av nyårslöften,
inte de vanliga om att börja träna, sluta röka.. bla bla bla
(det händer ju sällan något med de löftena iaf)

Istället hade den här personen bestämt sig att bl a bemöta
andra som han själv vill bli bemött. Tyvärr hörde jag inte
så mycket mer än att de här två damerna HELT dissade
hans nyårslöften (!)
Men jag tyckte att det lät bra - Do good, Get good.
Det kan hela världen behöva mer av tycker jag, mer vänlighet. 
Sen är jag inte så mycket för just nyårslöften men jag kan ha
en önskan om mer vänlighet, förståelse, ödmjukhet, what you
give is what you get inför 2012.


Med det vill jag önska er alla en trevlig nyårskväll och ett riktigt
Gott Nytt År!

C U on the other side : )
Pyssar, Kramar och Kärlek


Kommentarer
Postat av: Linda

Önskar dig ett gott nytt år och hoppas det startar precis så bra som du själv vill.

Kramar i massor

Linda

2012-01-01 @ 14:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0