Finaste adventskalendern

Här om dagen kom Conrad på att han ville göra en egen
adventskalender. När vi hade pratat igenom hur den kunde se
ut kom han på att den var ju inte så rolig för varken honom
eller mig att öppna den eftersom vi visste vad som väntade
bakom varje lucka...
så han bestämde att den skulle bli till pappa.

Han satt och ritade små gubbar och juliga saker

och jag lovade honom att hjälpa honom att göra en framsida
med luckor när han var klar.

När jag satt  igår kväll och skar till luckorna insåg jag att det här
är nog den finaste julkalendern NÅGONSIN!

Så i morse när Fredrik gått till jobbet tog vi fram den och Conrad
skrev alla siffror på den.

Å så kom han på att det ju måste stå att den är till pappa...
och inte vilken pappa som helst!!

Så nu ligger den på Fredriks plats och väntar på att han ska
komma hem fr jobbet.

Pyssar, Kramar och Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0