Inte redo

Idag var vi på Grönalund, antagligen SÄMSTA dagen
denna sommar... det började regna.. ganska mycket...
De säljer ju regncaper där så det problemet var enkelt
avhjälpt. MEN, de säljer inte gummistövlar!!
Så när vi kom hem var vi trötta, lyckliga och JÄTTE
blöta om fötterna och en bra bit upp på benen.
Så nu sitter jag här m varma, gosiga myskläder men
har inte fått upp värmen riktigt ännu - Brrrr

När vi kom hem hade Formex katalogen kommit,

Hela katalogen utstrålar HÖÖÖST. 
NEEEEJ - jag är inte redo ännu!! Brukar tycka att det
är ganska mysigt när det drar ihop sig och börjar bli
kallare, man kan tända ljus, ta fram filtar...
I år ligger jag efter - jag är inte klar m sommaren!!
(jag håller ju som bäst på att måla om våra utemöbler)

Hjälpte inte ens att de skrivit att "fokus är på en
ombonad hemmamiljö med en varm och trivsam känsla"
(normalt ngt jag definitivt borde gått igång på ..)

Vad ska jag göra?... Tips tack!! Våga vägra höst?

Pyssar, Kramar och Kärlek

Kommentarer
Postat av: Linda

mmmm Höst, Jag längtar till tända ljus, rödvin och mysiga filtar.

Men visst ska det vara sommar ett par veckor till. Kram Linda

2011-08-10 @ 22:04:03
URL: http://www.minsvagerskaochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0