Kram-mattan

Helt "busy doing nothing" är jag inte...
igår var jag och träffade Ingrid Berner
och fick den 4:e mattan. Jag ska nämligen
vara återförsäljare åt hennes och Rolands
FANTASTISKA kram-mattor

Så här ser de ut - visst är de vackra!!

     Red & Beige

     Red & Green
     
     Violet & White
     Black & Pink

Ingrid och Roland har varit gifta i 20 år
och deras "recept" är att de varje dag
givit varandra en kram, oavsett, genom
småbarnsåren, upp och nedgångar, med
och motgångar...
Å nu har de gjort slag i saken och tillverkat
en "kram-matta"
Läs hela deras story på; www.rugsforhugs.com

Jag återkommer med mer info längre fram
men skulle du vara intresserad av en matta 
kan du SJÄLVKLART höra av dig till mig innan 
dess!

Pyss, KRAM och kärlek


   
                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0