rött - kärlekens färg


Pink Paislees vackra ängel fick vara med här.
I nedra vänstra hörnet la jag det som blev kvar fr
nga utav killarnas klistermärken, själva "ramen".
Sen chalkade jag över den och utmed kanterna med svart.
I de små cirklarna skrev jag m vanlig vit penna.

Det röda kortet klistrade jag upp på baksidan till
Spook Alleys Bat News Print som jag hade kvar
sen Halloween.
Avslutade m några klarröda rhinestones i olika storlekar.


Rött igen... här stämplade jag XoXo runt hela kortet
och petade in en "cupid" också.
Stämplade den fina ängeln igen, den här gången i rött
och embossade m clear. Resultatet blev en vacker klarröd,
nästan lack-liknande ängel
(som tyvärr INTE gjorde sig så bra när jag fotade den)

Tog ett utav Pink Paislees Cupid Postcards, i rött,
brunt och ljusblått. La ett mörkbrunt ark bakom och glittriga
röda band över och under.

Baksidan på Cupid Bow & Arrow är gulligt ljusblå
m vita hjärtan på, tog en liten bit av den, rev en liten
rundel i rött papper och knöt fast en vit knapp på.



Pyssar, kramar och kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0