Bråda dagar

Hej alla!
Ursäkta att jag inte varit med på sistone.
En liten snabbgenomgång av vad som hänt sen sist;

Det traditionella julpysslet


Skapandet visste inga gränser...


Våra vackra ljuslyktor, gjorda i decoupage teknik


Söndag, Lucas och jag levererar 120 lussebullar,
massa pepparkakor, 20kg julgodis, flera backar
julmust som ICA Maxi generöst skänkt, till en
kyrka inför deras jullunch


Tisdag morgon 06.45 (gäääsp) Business in Hearts
Champagne frukost - UNDERBAR energi-boost!!


Baka baka liten kaka...


Hos oss är det bara bokstäver och siffror som
gäller just nu ; )


Å mitt i allt kom ju Formexkatalogen - Mmmm, nice!


Ett 40-tal julkort på tork..


Som nyanställd är man automatiskt ansvarig för att
ordna julfesten, tur att vi var 60 nyanställda!!


Tema; Rysk Cirkus... över 200 arb.kamrater,
med eldslukare, god mat, en manege,
Dorele Love på scenen
http://www.youtube.com/watch?v=L9UOLRBYtTQ 
en "white" russian bar (vad annars)

BÄSTA julfesten NÅGONSIN!!

Lördag morgon: Städpatrullen - Gäsp!
Men vi var grymt effektiva!!


12.00 mot Marsviken, Nyköping för julbord och
firande av VÄRLDEN BÄSTA svärfars 70 års dag.
Otroligt trevligt och gott!!

Lördagkväll; packa ihop och lämna över ett antal
kassar med julklappar till Tilde, ska levereras
till samma kyrka som lusebullarna, imorgon
Söndag. (Ni kommer att kunna läsa mer om
vårt lilla projekt i NVP i veckan som kommer)

Nu - pyamas och soffan i 5 min innan jag somnar
Pyssar, kramar och kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0