Veckans kort - v.40

Till Tilda



Det här kortet gjorde jag till lilla underbara Tilda.
Tog ett prickigt papper som bas och ett vinrött papper som bakgrund.
Ovan på det klistrade jag ett papper m vacker text om livet och kärlek
som jag knutit ett grönt organzaband runt.
På bandet skrev jag Tildas födeledatum i rosa glitter.

Dekorerade kortet m vita utstansade blommor i övre högra hörnet
och la ihop en blomma som jag dekorerade m nga rhinestones till det
nedre högra hörnet.
Å så Tildas namn, som jag stämplade i rosa, chalkade kanterna gröna,
blingade m en liten rhinestone och tillslut satte fast m en fästkudde.



Tildas födelsedag...


å jag fick snosa Tilda i nacken - LYCKA!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0