Veckans kort - v.42 ... blev en LO istället

Mitt eget lilla älskade Mini Monster...


Basen är ett papper fr Making Memories som heter Spook Alley. Längs
högra kanten har jag använt själva hålen fr ett fotoark och trätt ett
limegrönt papperssnöre igenom.
Stämplade minimonster, no1 och trick or treat på papper som jag
skrynklat ihop, skurit sönder lite i kanterna och färgat in i brunt.

Banden, brads:en och diecut dekorationerna kommer alla fr
My Minds Eye, serien Boo to you.

Den lille mumien jag använt att skriva på är faktiskt kartongen som banden
kommer upplindade på!!



Fin detalj
Har häftat fast båda banden i ena änden, i andra avslutade jag med en
söt brad.



Boo to you har fantastiskt många söta brads...



en liten imse-vimse-spindel - de är oemotståndliga!!


Scrap-häxan says bye bye för denna gången

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0