Veckans kort - v.28



Det här kortet gjorde jag till min bästis, Marie-Fe, när hon och jag skulle äta en härlig födelsedagslunch på Gondolen.
Det är för övrig Marie-Fe som hjälpt mig m min banner..... jag står i evig tacksamhetsskuld  - utan hennes hjälp hade jag inte haft ngn kan jag väl lugnt säga! TACK ♥

Som bas har jag använt Basic grays porcelian (Chintz). Testade att blanda röd och chockrosa stämpelfärg till en lite rosa-röd-korall aktig färg (som jag är mycket nöjd med) till bokstäverna. Har blivit väldigt inne på chalkade kanter kan man väl säga.... både de utklippta bokstäverna och även hela kortet.

Inget kort är komplett utan lite bling.... fjärilen fr Flowerpatch är dekorerad m guld (och ditsatt m häftkudde för lite effekt) och avslutningsvis satte jag dit nga gröna rhinestone´s.

Glitter och Glamour!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0