Veckans kort - v.31



Recycleing i orange, guld och brunt!
Inspirationen, basen till det här kortet är en vacker tag som kom med ett klädesplagg jag köpt.
Embossade "summertime" i guld på ett frostat papper och limmade dit tag:en ovanpå.
I övre vänstra hörnet har jag använt en favorit i repris.... en bit av en Pukkaförpackning i vackra oranga färger.
Blommorna är fästa m brads, till den stora blomman hade jag ingen tillräckligt stor brad i bra färg så jag tog ett helt vanligt jungfruben - hepp!
Slutligen, den lilla guldfärgade bokstaven "n" som också satt på tag:en, hängde jag i ett guldsnöre och fäste fast m en orange brad.

Titta runt omkring dig, inspirationen och materialet finns överallt, tänk om tänk nytt!

Summertime and the living is easy...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0